[Ёмблема организации]   ƒомашн¤¤ • ¬верх • ќбратна¤ св¤зь • ќглавление • ‘орма поиска

 

 

”слуги

ѕлакаты

Ќормативна¤ документаци¤

 ак заказать плакат

_________________________________________________________________

(повне найменуванн¤ п≥дприЇмства ≥з зазначенн¤м п≥дпор¤дкованост≥)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

≤Ќ—“–” ÷≤я

 

«  ќ’ќ–ќЌ»  ѕ–ј÷≤   є __________

 

ƒЋя ¬ќƒ≤я Ћ≈√ ќ¬ќ√ќ ј¬“ќћќЅ≤Ћя

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

________________

(м≥сце виданн¤)


 

____________________________________________________________

(повне найменуванн¤ п≥дприЇмства ≥з зазначенн¤м п≥дпор¤дкованост≥)

 

«ј“¬≈–ƒ∆≈Ќќ

 

Ќаказ  _______________________

             (посада роботодавц¤ ≥

 

_____________________________

найменуванн¤ п≥дприЇмства)

 

_________________  є _________

(число, м≥с¤ць, р≥к)

 

 

 

≤нструкц≥¤

з  охорони  прац≥   є __________

дл¤ вод≥¤ легкового автомоб≥л¤

 

 

1. «агальн≥ положенн¤

 

1.1. ƒо управл≥нн¤ легковим автомоб≥лем допускаютьс¤ особи не молодше 18 рок≥в, призначен≥ наказом по п≥дприЇмству, ¤к≥ мають посв≥дченн¤ на право управл≥нн¤ в≥дпов≥дним типом транспортного засобу ≥ пройшли:

- профес≥йну п≥дготовку;

- медичний огл¤д (при ухиленн≥ прац≥вника в≥д проходженн¤ медичних огл¤д≥в прац≥вник до виконанн¤ трудових обов'¤зк≥в не допускаЇтьс¤);

- вступний ≥нструктаж;

- навчанн¤ безпечним методам ≥ прийомам прац≥ ≥ перев≥рку знань з безпеки прац≥;

- первинний ≥нструктаж на робочому м≥сц≥;

- в≥дпов≥дне навчанн¤ ≥ ≥нструктаж (¤к≥ мають першу квал≥ф≥кац≥йну групу по електробезпец≥).

¬иконанн¤ роб≥т, не пов'¤заних з обов'¤зками вод≥¤, допускаЇтьс¤ п≥сл¤ проведенн¤ ц≥льового ≥нструктажу.

1.2. ¬од≥й зобов'¤заний:

1.2.1. ƒотримуватис¤ норм, правил ≥ ≥нструкц≥й з охорони прац≥ ≥ пожежноњ безпеки, правил дорожнього руху, правил внутр≥шнього трудового розпор¤дку.

1.2.2. ѕравильно застосовувати колективн≥ ≥ ≥ндив≥дуальн≥ засоби захисту, дбайливо в≥дноситис¤ до виданих в користуванн¤ спецод¤гу, спецвзуттю ≥ ≥ншим засобам ≥ндив≥дуального захисту.

1.2.3. Ќегайно пов≥домл¤ти своЇму безпосередньому кер≥внику про нещасний випадок, що в≥дбувс¤ на виробництв≥, про ознаки профес≥йного захворюванн¤, а також про ситуац≥ю, ¤ка створюЇ загрозу життю ≥ здоров'ю людей.

1.2.4. ”м≥ти поводитис¤ з пожежним ≥нвентарем ≥ правильно використовувати його у раз≥ виникненн¤ пожеж≥.

1.2.5. ¬иконувати т≥льки доручену роботу.

1.3. «аборон¤Їтьс¤ вживати спиртн≥ напоњ, а також приступати до роботи в стан≥ алкогольного або наркотичного сп'¤н≥нн¤. ѕалити дозвол¤Їтьс¤ т≥льки в спец≥ально в≥дведених м≥сц¤х.

1.4. Ќебезпечними ≥ шк≥дливими виробничими факторами при виконанн≥ роб≥т Ї:

- нањзди проњжджаючих транспортних засоб≥в;

- нањзди при самов≥льному рус≥ транспортних засоб≥в;

- порушенн¤ правил дорожнього руху п≥шоходами, що привод¤ть до авар≥йних ситуац≥й;

- терм≥чн≥ фактори (пожеж≥, вибухи при подач≥ палива в карбюратор двигуна самопливом, перев≥рц≥ на¤вност≥ палива в бац≥ з використанн¤м в≥дкритого полумТ¤, вит≥канн¤ газу ≥з газобалонноњ установки; оп≥ки парою, водою ≥з карбюратора);

- злочинн≥ д≥њ пасажир≥в та ≥нших ос≥б;

- нервово - емоц≥йне напруженн¤ при управл≥нн≥ автомоб≥лем;

- монотонн≥сть прац≥ при управл≥нн≥ автомоб≥лем;

- шум, в≥брац≥¤;

- незручна робоча поза при ремонт≥ ≥ техн≥чному обслуговуванн≥ автомоб≥л¤;

- п≥двищене ф≥зичне навантаженн¤;

- п≥двищена температура та швидк≥сть руху пов≥тр¤ в теплий пер≥од року;

- п≥двищена загазован≥сть пов≥тр¤ робочоњ зони (зм≥ст двоокису вуглеводу, окислу вуглеводу, оксид≥в азоту, пари бензину тощо).

ѕершочергове значенн¤ серед шк≥дливих виробничих фактор≥в належить нервово-емоц≥йному напруженню. ¬еличина напруженн¤ пов'¤зана з к≥льк≥стю ≥ характером ≥нформац≥њ, що надходить, в≥дпов≥дальн≥стю за житт¤ учасник≥в руху ≥ збереженн¤м њх здоров'¤, за збереженн¤ матер≥альних ц≥нностей, а також залежить в≥д ≥ндив≥дуальних особливостей вод≥¤.

≤нформац≥йний пот≥к, що надходить до вод≥¤ автомоб≥л¤, за певних умов може викликати стан монотон≥њ та засинанн¤ п≥д час руху. ÷е спостер≥гаЇтьс¤ п≥д час поњздок у транспортному потоц≥, що рухаЇтьс¤ з р≥вном≥рною швидк≥стю, ≥ посилюЇтьс¤ за умов одноман≥тност≥ шл¤ху, низькоњ ≥нтенсивност≥ руху.

Ќервово - емоц≥йне напруженн¤ залежить також в≥д конкретних ситуац≥й в реальних дорожн≥х умовах: р≥зке гальмуванн¤, обг≥н та ускладнений проњзд нерегульованого та регульованого перехрест¤, вх≥д в транспортний пот≥к ≥ вих≥д з нього тощо.

1.5. —пецод¤г ≥ ≥нш≥ засоби ≥ндив≥дуального захисту видаютьс¤ зг≥дно з ƒЌјќѕ 0.00-3.06-98 Ђ“ипов≥ норми безплатноњ видач≥ спец≥ального од¤гу, спец≥ального взутт¤ та ≥нших засоб≥в ≥ндив≥дуального захисту прац≥вникам автомоб≥льного транспортуї, а саме:

- при управл≥нн≥ легковим автомоб≥лем - рукавиц≥ комб≥нован≥ (терм≥н нос≥нн¤ - 3 м≥с¤ц≥); жилет сигнальний (терм≥н нос≥нн¤ - 24 м≥с¤ц≥);

- при виконанн≥ роб≥т з техн≥чного обслуговуванн¤ та ремонту автомоб≥л≥в додатково - костюм бавовн¤ний (терм≥н нос≥нн¤ - 12 м≥с¤ц≥в); рукавиц≥ комб≥нован≥ (терм≥н нос≥нн¤ - 3 м≥с¤ц≥);

- при виконанн≥ роб≥т по техн≥чному обслуговуванню ≥ ремонту на огл¤дових канавах, п≥дйомниках ≥ естакадах додатково - каска буд≥вельника з п≥дшоломником (чергова).

 ер≥вник п≥дприЇмства зобов'¤заний зам≥нити або в≥дремонтувати спецод¤г, спецвзутт¤ ≥ ≥нш≥ засоби ≥ндив≥дуального захисту, що прийшли в непридатн≥сть до зак≥нченн¤ встановленого терм≥ну нос≥нн¤ по причинах, що не залежать в≥д прац≥вника.

1.6. ѕри захворюванн≥ або травмуванн≥ ¤к на робот≥, так ≥ поза нею необх≥дно пов≥домити про це кер≥вника та звернутис¤ в л≥кувальний заклад.

1.7. ѕри нещасному випадку потр≥бно надати допомогу потерп≥лому в≥дпов≥дно до ≥нструкц≥њ по наданню дол≥карськоњ допомоги, викликати прац≥вника медичноњ служби. «берегти до розсл≥дуванн¤ обстановку на робочому м≥сц≥ такою, ¤кою вона була в момент випадку, ¤кщо це не загрожуЇ життю ≥ здоров'ю присутн≥х ≥ не призведе до авар≥њ.

1.8. ѕри ви¤вленн≥ несправност≥ устаткуванн¤, пристроњв, ≥нструмента пов≥домити про це кер≥вника.  ористуватис¤ ≥ застосовувати в робот≥ несправн≥ пристроњ та ≥нструменти заборон¤Їтьс¤.

1.9. ѕри пересуванн≥ по територ≥њ необх≥дно дотримуватис¤ наступних вимог:

- ходити т≥льки по п≥шох≥дних дор≥жках, тротуарах;

- переходити зал≥зничн≥ шл¤хи ≥ автомоб≥льн≥ дороги т≥льки у встановлених м≥сц¤х;

- при виход≥ з буд≥вл≥ пересв≥дчитис¤ у в≥дсутност≥ транспорту,  що рухаЇтьс¤.

1.10. ƒл¤ дотриманн¤ правил особистоњ г≥г≥Їни вод≥й повинен мати в автомоб≥л≥ миюч≥ засоби (поверхово-активн≥, придатн≥ до вживанн¤ на шк≥рних покривах, - типу Ђ–ал≥ї та ≥н.), щ≥тку дл¤ митт¤ рук, рушник, дрант¤ дл¤ витиранн¤ рук в≥д паливно-мастильних матер≥ал≥в. ¬од≥њ, що мають контакт (забрудненн¤ рук) з р≥зними маслами, лакофарбовими матер≥алами ≥ т.п. (перевезенн¤ вказаних речовин, виконанн¤ ремонтних роб≥т), повинн≥ забезпечуватис¤ захисними маз¤ми, пастами.

1.11. ƒл¤ питва потр≥бно вживати воду з сатуратор≥в, обладнаних фонтанчик≥в або питних бачк≥в.

1.12. ѕриймати њжу сл≥д в обладнаних прим≥щенн¤х (столов≥й, буфет≥, к≥мнат≥ прийому њж≥).

1.13. ¬од≥й автомоб≥л¤ щор≥чно повинен пройти медичний огл¤д.

 

2. ¬имоги безпеки перед початком роботи

 

2.1. ѕри п≥дготовц≥ автомоб≥л¤ до вињзду вод≥й зобов'¤заний перев≥рити:

- на¤вн≥сть посв≥дченн¤ з талоном на право вод≥нн¤ автомоб≥л¤, подорожн≥й лист;

- техн≥чний стан автомоб≥л¤, справн≥сть гальмовоњ системи, рульового управл≥нн¤, прилад≥в осв≥тленн¤ ≥ сигнал≥зац≥њ, склоочисник≥в, установку дзеркал, чистоту ≥ видим≥сть номерних знак≥в, а також в≥дсутн≥сть п≥дт≥канн¤ палива, масла, води;

- тиск пов≥тр¤ в шинах;

- на¤вн≥сть ≥нструмента та ≥нвентарю;

- заправку автомоб≥л¤ паливом, маслом, водою, гальмовою р≥диною, антифризом ≥ р≥вень електрол≥ту в акумул¤торн≥й батарењ;

- на¤вн≥сть запасного колеса, буксирного троса, аптечки першоњ допомоги, домкрата, вогнегасника.

2.2. «аправленн¤ автомоб≥л¤ паливом проводити при непрацюючому двигун≥. «аправленн¤ автомоб≥л≥в етилованим бензином потр≥бно проводити з бензоколонки з≥ шлангом, забезпеченим роздавальним п≥столетом. «аборон¤Їтьс¤ заправл¤ти автомоб≥л≥ етилованим бензином за допомогою в≥дер, л≥йок тощо, а також в≥дпускати етилований бензин в тару (кан≥стри). «аправник ≥ вод≥й повинн≥ знаходитис¤ при заправленн≥ з нав≥тр¤ного боку автомоб≥л¤.

Ќа заправному пункт≥ заборон¤Їтьс¤:

- палити ≥ користуватис¤ в≥дкритим вогнем;

- проводити ремонтн≥ та регулювальн≥ роботи;

- заправл¤ти автомоб≥ль паливом при працюючому двигун≥;

- допускати перелив ≥ розлив палива;

- знаходженн¤ пасажир≥в в салон≥.

2.3. ѕеред заправкою системи охолодженн¤ двигуна антифризом необх≥дно:

- перев≥рити, чи немаЇ в систем≥ охолодженн¤ (в з'Їднувальних шлангах, рад≥атор≥, сальниках вод¤ного насоса) теч≥, а при на¤вност≥ - необх≥дно њњ л≥кв≥дувати;

- промити систему охолодженн¤ чистою гар¤чою водою.

2.4. ¬ињзд автомоб≥л¤ на маршрут сл≥дуванн¤ з несправност¤ми, що загрожують безпец≥ руху, заборон¤Їтьс¤.

2.5. ѕеред запуском двигуна необх≥дно переконатис¤, що автомоб≥ль загальмований сто¤нковим гальмом, а важ≥ль перемиканн¤ передач поставлений у нейтральне положенн¤.

2.6. ѕеред запуском двигуна автомоб≥л¤, ¤кий п≥дключений до системи п≥д≥гр≥ванн¤, необх≥дно в≥дключити ≥ в≥д'Їднати елементи п≥д≥гр≥ванн¤.

2.7. «аборон¤Їтьс¤ зд≥йснювати запуск двигуна шл¤хом буксируванн¤ автомоб≥л¤ та перемиканн¤ ланцюга живленн¤ стартера.

2.8. Ўвидк≥сть руху транспортних засоб≥в по територ≥њ п≥дприЇмства не повинна перевищувати 10 км/год., а в прим≥щенн¤х ‑ 5 км/год.

2.9. ѕерев≥р¤ти техн≥чний стан автомоб≥л¤ ≥ його агрегат≥в перед вињздом з територ≥њ п≥дприЇмства ≥ п≥сл¤ поверненн¤ на п≥дприЇмство сл≥д при загальмованих колесах. ¬ин¤ток з цього правила складаЇ випадок випробовуванн¤ гальм.

2.10. ƒл¤ огл¤ду автомоб≥л¤ в темний час доби потр≥бно користуватис¤ переносним електричним св≥тильником напругою не вище 12 ¬ ≥з запоб≥жною с≥ткою або електричним л≥хтарем з автономним живленн¤м.

2.11. ѕри перев≥рц≥ техн≥чного стану автомоб≥л¤ необх≥дно перев≥р¤ти також номенклатуру ≥ справн≥сть ≥нструмент≥в ≥ пристосуванн¤, що видаютьс¤ вод≥Їв≥.

2.12. ѕеред початком роботи вод≥й зобов'¤заний перев≥рити, щоб:

- в≥трове та бокове скло не мало тр≥щин та затемнень, що утрудн¤ють видим≥сть;

- бокове скло плавно пересувалос¤ в≥д руки або склоп≥дйомними механ≥змами;

- на сид≥нн≥ та спинц≥ сид≥нн¤ не було провал≥в, рваних м≥сць, виступаючих пружин та гострих кут≥в; сид≥нн¤ ≥ спинка повинн≥ мати справне регулюванн¤, що забезпечуЇ зручну посадку вод≥¤;

- замки вс≥х дверей були справними, що виключаЇ можлив≥сть њх самов≥льного в≥дкриванн¤ п≥д час руху;

- опалювальн≥ пристроњ салону в холодний час були справними;

- п≥длога салону автомоб≥л¤ була заслана килимком, ¤кий не маЇ отвор≥в та ≥нших пошкоджень.

2.13. ¬од≥й зобов'¤заний перев≥рити, щоб автомоб≥ль був забезпечений упорними колодками (не менше двох штук) дл¤ п≥дкладенн¤ п≥д колеса, широкою п≥дкладкою п≥д п'¤ту домкрата, а також медичною аптечкою, знаком авар≥йноњ зупинки або миготливим червоним л≥хтарем та вогнегасником.

2.14. ¬од≥й не маЇ права вињжджати на автомоб≥л≥, ¤кщо його техн≥чний стан не в≥дпов≥даЇ ѕравилам дорожнього руху, ѕравилам техн≥чноњ експлуатац≥њ рухомого складу автомоб≥льного транспорту ≥ ѕравилам охорони прац≥ на автомоб≥льному транспорт≥.

2.15. ¬од≥й може вињжджати на маршрут сл≥дуванн¤ т≥льки п≥сл¤ проходженн¤ медичного огл¤ду ≥ в≥дпов≥дноњ в≥дм≥тки  в подорожньому лист≥.

2.16. ѕеред в≥дправленн¤м в рейс тривал≥стю б≥льше доби вод≥й повинен бути ознайомлений з режимом прац≥ та в≥дпочинку, мати записаний в подорожньому лист≥ маршрут сл≥дуванн¤ з вказ≥вкою м≥сць тимчасового ≥ тривалого в≥дпочинку.

 

3. ¬имоги безпеки п≥д час виконанн¤ роботи

 

3.1. ¬иконувати вимоги правил руху ≥ вказ≥вки регулювальник≥в руху в≥дпов≥дно до ѕравил дорожнього руху.

3.2. ¬ибирати швидк≥сть руху з урахуванн¤м дорожн≥х умов, видимост≥ ≥ огл¤довост≥, ≥нтенсивност≥ ≥ характеру руху на дорогах, особливостей стану автомоб≥л¤ ≥ вантажу, що перевозитьс¤, або пасажир≥в.

3.3. ѕеред подачею автомоб≥л¤ назад вод≥й повинен переконатис¤, що його н≥хто не об'њжджаЇ ≥ поблизу немаЇ людей або ¤кихось перешкод.

ѕеред початком руху задн≥м ходом в умовах недостатнього огл¤ду ззаду (≥з-за вантажу в салон≥, при вињзд≥ ≥з вор≥т тощо) вод≥й повинен вимагати, а вантажов≥дправник зобов'¤заний вид≥л¤ти людину дл¤ орган≥зац≥њ руху автомоб≥л¤.

3.4. «аборон¤Їтьс¤ управл¤ти автомоб≥лем при в≥дкритих двер¤х.

3.5. ќсоби, ¤к≥ знаход¤тьс¤ в автомоб≥л≥, зобов'¤зан≥ виконувати вимоги вод≥¤ з питань безпеки.

3.6. ѕри зупинц≥ (сто¤нц≥) автомоб≥л¤ вод≥й, залишаючи транспортний зас≥б, повинен вжити заход≥в проти самов≥льного його руху; зупинити двигун, встановити важ≥ль перемиканн¤ передач в нейтральне положенн¤, загальмувати автомоб≥ль сто¤нковим гальмом.

якщо автомоб≥ль стоњть нав≥ть на незначному уклон≥, необх≥дно додатково п≥дставити п≥д колеса упорн≥ колодки.

Ќа спусках та п≥дйомах, де спос≥б постановки не регламентуЇтьс¤ засобами регулюванн¤ руху, транспортн≥ засоби необх≥дно ставити п≥д кутом до краю проњжджоњ частини так, щоб виключити можлив≥сть њх самов≥льного руху.

3.7. ¬иход¤чи з салону автомоб≥л¤, вод≥й повинен переконатис¤ у стан≥ поверхн≥ (на¤вн≥сть вибоњн, слизькост≥, сторонн≥х предмет≥в тощо), а при виход≥ на проњжджу частину дороги - ще ≥ у в≥дсутност≥ руху ¤к у попутному, так ≥  зустр≥чному напр¤мках.

3.8. ѕри ремонт≥ автомоб≥л¤ на маршрут≥ сл≥дуванн¤ вод≥й зобов'¤заний виконувати вимоги безпеки:

- з'њхати на узб≥чч¤ дороги;

- установити знаки безпеки;

- включити габаритн≥ вогн≥ при поган≥й видимост≥;

- зупинити автомоб≥ль за допомогою сто¤нковоњ гальмовоњ системи;

- од¤гти сигнальний жилет;

- п≥дкласти п≥д колеса упори.

ѕри роботах на узб≥чч≥ п≥д автомоб≥лем заборон¤Їтьс¤ знаходитис¤ з боку проњжджоњ частини.

3.9. ѕри проведенн≥ ремонтних роб≥т в неопалювальному прим≥щенн≥ або на в≥дкритому пов≥тр≥, лежачи п≥д автомоб≥лем або сто¤чи навкол≥шки,  необх≥дно застосовувати лежак, мати.

3.10. «аборон¤Їтьс¤ п≥д≥гр≥вати двигун в≥дкритим вогнем.

3.11. ѕри перегр≥ванн≥ двигуна пробку рад≥атора можна в≥дкривати т≥льки тод≥, коли температура води (р≥дини) нижче  100 ∞—, ≥накше при в≥дкриванн≥ пробки станетьс¤ викид кипл¤чоњ води. ѕробку рад≥атора на гар¤чому двигун≥ необх≥дно в≥дкривати у рукавиц¤х або накривши њњ ганч≥ркою. ѕробку сл≥д в≥дкривати обережно, не допускаючи ≥нтенсивного виходу пари в б≥к в≥дкриваючого.

3.12. ƒл¤ попередженн¤ випадк≥в обмороженн¤ при усуненн≥ несправностей зимою в дороз≥ сл≥д працювати т≥льки в рукавиц¤х. «аборон¤Їтьс¤ торкатис¤ металевих предмет≥в, деталей та ≥нструменту руками без рукавиць.

3.13.  ƒл¤ запоб≥ганн¤ виникненн¤ пожеж≥ на автомоб≥л≥ заборон¤Їтьс¤:

- подавати при несправн≥й паливн≥й систем≥ бензин в карбюратор ≥з Їмност≥ самопливом за допомогою шланга або ≥ншим способом;

- проводити ремонт паливноњ системи при працюючому двигун≥, включеному запалюванн≥;

- залишати в салон≥ автомоб≥л¤ або на двигун≥ забруднен≥ маслом або паливом використан≥ обтиральн≥ матер≥али;

- п≥д≥гр≥вати двигун та ≥нш≥ агрегати в≥дкритим вогнем, а також користуватис¤ њм в безпосередн≥й близькост≥ в≥д прилад≥в системи живленн¤ двигуна;

- палити ≥ користуватис¤ в≥дкритим вогнем при визначенн≥ на¤вност≥ палива у бац≥, а також при заправленн≥ автомоб≥л≥в ≥з додаткових Їмностей.

3.14. ¬од≥Їв≥ заборон¤Їтьс¤:

- управл¤ти автомоб≥лем в стан≥ алкогольного або наркотичного сп'¤н≥нн¤, а також в хворому або втомленому стан≥;

- передавати управл≥нн¤ автомоб≥лем особ≥, не вказан≥й в подорожньому лист≥, ¤ка знаходитьс¤ в нетверезому стан≥ або не маЇ при соб≥ посв≥дченн¤ на право управл≥нн¤ автомоб≥лем;

- самов≥льно в≥дхил¤тис¤ в≥д маршруту, вказаного в подорожньому лист≥;

- перевозити вантаж, ¤кщо в≥н закриваЇ огл¤д шл¤ху;

- перевозити вантаж в несправн≥й тар≥;

- в≥дривати за допомогою автомоб≥л¤ вантаж, що знаходитьс¤ в ірунт≥ або примерз;

- допускати скупченн¤ на двигун≥ або його картер≥ бруду, пального, масла;

- користуватис¤ в≥дкритим вогнем при перев≥рц≥ р≥вн¤ електрол≥ту в акумул¤торн≥й батарењ та усуненн≥ несправностей механ≥зм≥в;

- збер≥гати ≥ перевозити в салон≥ бензин та ≥нш≥ легкозаймист≥ р≥дини;

- в≥дпочивати або спати в салон≥ автомоб≥л¤ при працюючому двигун≥;

- допускати до ремонту автомоб≥л¤ на маршрут≥ сл≥дуванн¤ сторонн≥х ос≥б (супроводжуючих, пасажир≥в тощо);

- встановлювати домкрат на випадков≥ предмети;

- виконувати будь-¤к≥ роботи, знаход¤чись п≥д автомоб≥лем, вив≥шеному т≥льки на домкрат≥, без установки козелка;

- використовувати ¤к п≥дставку п≥д вив≥шений автомоб≥ль випадков≥ предмети: камен≥, цеглини тощо.

            3.15. ѕри буксируванн≥ транспортного засобу потр≥бно забезпечити пост≥йне спостереженн¤ за транспортним засобом, що буксируЇтьс¤ (в каб≥н≥ автомоб≥л¤, що буксируЇтьс¤, повинен знаходитис¤ вод≥й). ƒовжина зв'¤зуючоњ ланки жорсткого зчепленн¤ не повинна перевищувати 4 м, а гнучкоњ - 6 м; при цьому зв'¤зуюча ланка гнучкого зчепленн¤ через кожний метр повинна бути позначена сигнальними щитками або прапорц¤ми розм≥ром не менше 200 х 200 мм.

            ¬ключити при буксируванн≥ в св≥тлий час доби незалежно в≥д умов видимост≥ на транспортному засоб≥, що буксируЇ, ближнЇ св≥тло фар, а на тому, що буксируЇтьс¤, - габаритн≥ вогн≥; при поган≥й видимост≥ на транспортному засоб≥, що буксируЇтьс¤ включити задн≥ габаритн≥ вогн≥, а при буксируванн≥ на гнучкому зчепленн≥ - ≥ передн≥ габаритн≥ вогн≥.

            Ѕуксируванн¤ заборон¤Їтьс¤:

            - транспортним засобом з причепу;

            - при загальн≥й довжин≥ поњзда зчеплених транспортних засоб≥в понад 24 м;

            - двокол≥сних мотоцикл≥в без кол¤ски, велосипед≥в;

            - двох ≥ б≥льше механ≥чних транспортних засоб≥в одночасно;

            - транспортного засобу без робочого гальма або з несправним гальмом, ¤кщо маса транспортного засобу, що буксируЇтьс¤, перевищуЇ половину загальноњ фактичноњ маси, що буксируЇ;

            - на гнучкому зчепленн≥ з≥ швидк≥стю б≥льше 30 км/год. або транспортного засобу з несправними гальмами або рульовим управл≥нн¤м;

- на гнучкому зчепленн≥ транспортного засобу з несправним рульовим управл≥нн¤м.

            3.16. ѕри робот≥ на внутр≥шньозаводськ≥й л≥н≥њ, кр≥м ѕравил дорожнього руху ≥ вимог ≥нструкц≥њ з охорони прац≥, дотримуватис¤ наступних додаткових вимог:

            - ¤кщо на шл¤ху руху зустр≥чаютьс¤ перешкоди, об'њжджати њх на в≥дстан≥ не ближче за 1 м, а ¤кщо ширина проњзду недостатн¤ дл¤ такого об'њзду, припинити рух ≥ вимагати видаленн¤ з проњзду перешкод;

            - бути особливо уважним на поворотах, при вињзд≥ ≥з-за кут≥в буд≥вель, перењзд≥ через зал≥зничн≥ шл¤хи, у вузьких м≥сц¤х, а також на складах; швидк≥сть в цих випадках повинна бути м≥н≥мальною:

            - подавати попереджувальний сигнал при рушенн≥ з м≥сц¤ ≥ в небезпечних м≥сц¤х.

 

4. ¬имоги безпеки п≥сл¤ зак≥нченн¤ роботи

 

4.1. ѕ≥сл¤ поверненн¤ з маршруту сл≥дуванн¤ очистити автомоб≥ль в≥д бруду ≥ поставити на м≥сце, в≥дведене дл¤ сто¤нки.

4.2. ” зимовий час при збер≥ганн≥ в неопалювальному гараж≥ злити воду з рад≥атора ≥ двигуна.

4.3. «алишатис¤ на н≥чл≥г в закритому автомоб≥л≥ заборон¤Їтьс¤.

4.4. ѕри зупинц≥ автомоб≥л¤ вод≥й, покидаючи каб≥ну, повинен вжити вс≥ заходи проти самов≥льного руху - вимкнути запалюванн¤ або перекрити подачу палива, встановити важ≥ль перемиканн¤ передач в нейтральне положенн¤, загальмувати сто¤нковим гальмом.

якщо автомоб≥ль стоњть нав≥ть на незначному схил≥, необх≥дно додатково поставити п≥д колеса упорн≥ колодки.

4.5. ѕеред постановкою автомоб≥л¤ на м≥сце сто¤нки вод≥й повинен переконатис¤ у в≥дсутност≥ витоку палива або усунути його.

4.6. ѕри зупинц≥ ≥ сто¤нц≥ на неосв≥тлених д≥льниц¤х дороги в темний час доби або в ≥нших умовах недостатньоњ видимост≥ на автомоб≥л≥ повинн≥ бути включен≥ габаритн≥ або сто¤нков≥ вогн≥.

4.7. Ўирина проњзду м≥ж автомоб≥л¤ми в прим≥щенн¤х дл¤ сто¤нки повинна бути достатньою дл¤ в≥льного в'њзду автомоб≥л¤ на своЇ м≥сце (за один маневр), а в≥дстань в≥д меж≥ проњзду до автомоб≥л¤ - не менше 0,5 м.

4.8. ѕ≥сл¤ постановки автомоб≥л¤ в прим≥щенн≥ дл¤ сто¤нки двигун повинен бути зупинений.

4.9. ” прим≥щенн¤х, призначених дл¤ сто¤нки, а також на сто¤нках п≥д нав≥сом або на майданчиках заборон¤Їтьс¤:

- палити, користуватис¤ в≥дкритим вогнем;

- залишати в≥дкритими горловини паливних бак≥в автомоб≥л≥в;

- п≥дзар¤джувати акумул¤торн≥ батарењ (в прим≥щенн¤х);

- збер≥гати будь-¤к≥ матер≥али ≥ предмети;

- мити або протирати бензином детал≥ або агрегати, а також руки ≥ од¤г;

- збер≥гати паливо (бензин, дизельне паливо), за вин¤тком палива в баках автомоб≥л≥в;

- заправл¤ти автомоб≥л≥ р≥дким (газопод≥бним) паливом, а також зливати паливо з бак≥в ≥ випускати газ;

- встановлювати предмети ≥ обладнанн¤, ¤к≥ можуть перешкоджати швидк≥й евакуац≥њ автомоб≥л≥в у раз≥ пожеж≥ або ≥ншого стих≥йного лиха;

- пуск двигуна з будь-¤кою метою, кр≥м вињзду автомоб≥л¤ з прим≥щенн¤.

 

5. ¬имоги безпеки в авар≥йних ситуац≥¤х

 

5.1. ѕри дорожньо - транспортному випадку вод≥њ, причетн≥ до нього, зобов'¤зан≥:

- без га¤нн¤ часу зупинитис¤ ≥ не торкати з м≥сц¤ транспортний зас≥б, а також ≥нш≥ предмети, що стосуютьс¤ випадку;

- у раз≥ необх≥дност≥ викликати медичну допомогу, а ¤кщо це неможливо, в≥дправити потерп≥лих на попутному транспорт≥ в найближчу л≥кувальну установу;

- пов≥домити про те, що трапилось в ƒј≤, записати пр≥звища очевидц≥в ≥ чекати прибутт¤ прац≥вник≥в автомоб≥льноњ ≥нспекц≥њ.

5.2. ѕри виникненн≥ пожеж≥ п≥д час руху необх≥дно зупинити автомоб≥ль, вжити заход≥в до гас≥нн¤ пожеж≥ засобами пожежогас≥нн¤.

5.3. ѕри виникненн≥ пожеж≥ пов≥домити в пожежну охорону, кер≥внику роб≥т ≥ приступити до гас≥нн¤ пожеж≥.

ѕри загор¤нн≥ од¤гу необх≥дно передус≥м згасити полум'¤ п≥дручним матер≥алом. ѕри цьому неможна накривати потерп≥лого з головою, щоб уникнути оп≥к дихальних шл¤х≥в ≥ отруЇнн¤ токсичними продуктами гор≥нн¤.

5.4. ѕри вимушен≥й зупинц≥ автомоб≥л¤ на узб≥чч≥ або на краю проњжджоњ частини дороги дл¤ проведенн¤ ремонту вод≥й зобов'¤заний включити авар≥йну св≥тлову сигнал≥зац≥ю, од¤гнути сигнальний жилет ≥ встановити знак авар≥йноњ зупинки або миготливий червоний л≥хтар на в≥дстан≥ не ближче 20 м до транспортного засобу в населених пунктах та 40 м - за њх межами.

5.5. ѕеред п≥дйомом частини автомоб≥л¤ домкратом необх≥дно встановити автомоб≥ль на горизонтальному неслизькому майданчику за межами проњжджоњ частини дороги, зупинити двигун, загальмувати автомоб≥ль сто¤нковим гальмом, вивести людей ≥з салону, закрити двер≥, встановити п≥д колеса, що не п≥д≥ймаютьс¤, упорн≥ колодки.

ѕри п≥дйом≥ частини автомоб≥л¤ на ірунтов≥й поверхн≥ необх≥дно вир≥вн¤ти м≥сце установки домкрата, покласти п≥д домкрат м≥цну дерев'¤ну п≥дставку площею не менше 0,1 м2 або дошку.

«аборон¤Їтьс¤ встановлювати домкрат на випадков≥ предмети.

5.6. ѕри накачуванн≥ або п≥дкачуванн≥ зн¤тих з автомоб≥л¤ шин в дорожн≥х умовах необх≥дно у в≥кна диска колеса встановити запоб≥жну вилку в≥дпов≥дноњ довжини ≥ м≥цност≥ або покласти колесо замковим к≥льцем униз.

5.7. ѕри по¤в≥ п≥д час руху запаху бензину вод≥й повинен негайно зупинити автомоб≥ль, ви¤вити причину по¤ви запаху та усунути њњ.

5.8. Ќа автомоб≥л≥, працюючому на газовому палив≥, при будь-¤к≥й несправност≥ редуктор≥в високого ≥ низького тиску, електромагн≥тного зап≥рного клапана необх≥дно закрити витратн≥ та маг≥стральний вентил≥, а несправн≥ вузли зн¤ти з автомоб≥л¤ та направити на перев≥рку в спец≥альну майстерню (на спец≥ал≥зовану д≥льницю).

5.9. ѕри вимушен≥й зупинц≥ на зал≥зничному перењзд≥ вод≥й автомоб≥л¤ зобов'¤заний висадити людей ≥ негайно вжити вс≥х заход≥в дл¤ зв≥льненн¤ перењзду ≥ зупинки поњзда.

якщо автомоб≥ль не вдаЇтьс¤ видалити з перењзду, то вод≥й автомоб≥л¤ повинен:

- послати двох людей вздовж шл¤х≥в в обидва боки на 1000 м в≥д перењзду (¤кщо одного, то у б≥к г≥ршоњ видимост≥ шл¤ху), по¤снивши пор¤док подач≥ сигналу зупинки машин≥сту поњзда, що наближаЇтьс¤; сигналом зупинки служить круговий рух руки: вдень - з клаптем ¤скравоњ матер≥њ або будь-¤ким добре видним предметом, вноч≥ - факелом або л≥хтарем;

- залишатис¤ б≥л¤ автомоб≥л¤ ≥ подавати сигнали загальноњ тривоги сер≥¤ми з одного довгого ≥ трьох коротких звукових сигнал≥в;

- б≥гти назустр≥ч поњзду (локомотиву, дрезин≥) при його по¤в≥, подаючи сигнал зупинки.

 

 

________________________  ________________  _________________

(посада кер≥вника п≥дрозд≥лу    (особистий п≥дпис)   (пр≥звище, ≥н≥ц≥али)

/орган≥зац≥њ/ - розробника

 

 

”«√ќƒ∆≈Ќќ:

 

 ер≥вник (спец≥ал≥ст)

служби охорони

прац≥ п≥дприЇмства                ______________  _______________

                                                 (особистий п≥дпис)   (пр≥звище, ≥н≥ц≥али)

 

ёрисконсульт                      ______________  _______________

                                                 (особистий п≥дпис)   (пр≥звище, ≥н≥ц≥али)

 

√оловний технолог                 ______________  _______________

                                        (особистий п≥дпис)   (пр≥звище, ≥н≥ц≥али)

 

ќтправить сообщение дл¤: konstantin33379@mail.ru с вопросами и замечани¤ми об этом веб-узле.
ƒата изменени¤: 15.09.2008
Hosted by uCoz