[Ёмблема организации]   ƒомашн¤¤ • ¬верх • ќбратна¤ св¤зь • ќглавление • ‘орма поиска

 

 

”слуги

ѕлакаты

Ќормативна¤ документаци¤

 ак заказать плакат

ѕрезидент ”крањни

”каз ѕрезидента в≥д 09.03.1998 є 182/98

 

ѕро затвердженн¤ ѕоложенн¤ про  ом≥тет по нагл¤ду за охороною прац≥ ”крањни

 

≤з зм≥нами ≥ доповненн¤ми, внесеними
”казом ѕрезидента ”крањни
в≥д 15 вересн¤ 1998 року N 1019/98

 

1. «атвердити ѕоложенн¤ про  ом≥тет по нагл¤ду за охороною прац≥ ”крањни (додаЇтьс¤).

2. ”становити, що  ом≥тет по нагл¤ду за охороною прац≥ ”крањни Ї правонаступником ƒержавного ком≥тету ”крањни по нагл¤ду за охороною прац≥.

3.  аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни у м≥с¤чний строк привести своњ р≥шенн¤ у в≥дпов≥дн≥сть з цим ”казом.

 

ѕрезидент ”крањни

Ћ.  ”„ћј

м.  ињв

 9 березн¤ 1998 року

N 182/98

 

 

 

«ј“¬≈–ƒ∆≈Ќќ
”казом ѕрезидента ”крањни
в≥д 9 березн¤ 1998 року N 182/98

 

ѕќЋќ∆≈ЌЌя
про  ом≥тет по нагл¤ду за охороною прац≥ ”крањни

 

1.  ом≥тет по нагл¤ду за охороною прац≥ ”крањни (дал≥ - ƒержнагл¤дохоронпрац≥) Ї центральним органом виконавчоњ влади, п≥дпор¤дкованим ћ≥н≥стерству прац≥ та соц≥альноњ пол≥тики ”крањни. ƒержнагл¤дохоронпрац≥ безпосередньо реал≥зуЇ державну пол≥тику в сфер≥ охорони прац≥, зд≥йснюЇ державний нагл¤д за додержанн¤м вимог законодавчих та ≥нших нормативно-правових акт≥в з охорони прац≥, державний г≥рничий нагл¤д, проф≥лактику травматизму виробничого ≥ невиробничого характеру.

2. ƒержнагл¤дохоронпрац≥ у своњй д≥¤льност≥ керуЇтьс¤  онституц≥Їю ”крањни, законами ”крањни, указами та розпор¤дженн¤ми ѕрезидента ”крањни, актами  аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни, ћ≥н≥стерства прац≥ та соц≥альноњ пол≥тики ”крањни та цим ѕоложенн¤м. ” межах своњх повноважень орган≥зовуЇ виконанн¤ акт≥в законодавства, зд≥йснюЇ систематичний контроль за њх реал≥зац≥Їю.

ƒержнагл¤дохоронпрац≥ узагальнюЇ практику застосуванн¤ законодавства з питань, що належать до його компетенц≥њ, розробл¤Ї пропозиц≥њ щодо вдосконаленн¤ законодавства та у встановленому пор¤дку вносить њх на розгл¤д ѕрезидентов≥ ”крањни,  аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни, ћ≥н≥стерству прац≥ та соц≥альноњ пол≥тики ”крањни.

3. ќсновними завданн¤ми ƒержнагл¤дохоронпрац≥ Ї:

комплексне управл≥нн¤ охороною прац≥;

державний нагл¤д за додержанн¤м вимог законодавчих та ≥нших нормативно-правових акт≥в щодо безпеки, г≥г≥Їни прац≥ та виробничого середовища, а також за проведенн¤м роб≥т, пов'¤заних з геолог≥чним вивченн¤м надр, њх охороною ≥ використанн¤м, переробкою м≥неральноњ сировини;

координац≥¤ роб≥т з проф≥лактики травматизму невиробничого характеру;

проведенн¤ експертизи проектноњ документац≥њ та видача дозвол≥в на введенн¤ в експлуатац≥ю нових ≥ реконструйованих п≥дприЇмств, об'Їкт≥в ≥ засоб≥в виробництва;

координац≥¤ науково-досл≥дних роб≥т з питань охорони прац≥ та п≥двищенн¤ ефективност≥ державного нагл¤ду за охороною прац≥, контроль за њх виконанн¤м, державне замовленн¤ наукових досл≥джень з цих питань;

встановленн¤ та розвиток м≥жнародних зв'¤зк≥в з питань нагл¤ду за охороною прац≥.

4. ƒержнагл¤дохоронпрац≥ в≥дпов≥дно до покладених на нього завдань:

1) бере участь у формуванн≥ державноњ пол≥тики з охорони прац≥ та проф≥лактики травматизму виробничого ≥ невиробничого характеру, охорони надр, розробл¤Ї механ≥зм њњ реал≥зац≥њ;

2) бере участь у формуванн≥ державного фонду надр;

3) розробл¤Ї за участю м≥н≥стерств, ≥нших центральних орган≥в виконавчоњ влади ≥ профсп≥лок нац≥ональну програму пол≥пшенн¤ стану безпеки, г≥г≥Їни прац≥ та виробничого середовища, орган≥зовуЇ њњ виконанн¤, забезпечуЇ систематичне ≥нформуванн¤ населенн¤ про х≥д реал≥зац≥њ передбачених ц≥Їю програмою заход≥в, погоджуЇ ≥ контролюЇ виконанн¤ галузевих ≥ рег≥ональних програм, а також комплексних заход≥в п≥дприЇмств з цих питань;

4) зд≥йснюЇ управл≥нн¤ державним фондом охорони прац≥ та контроль за надходженн¤м ≥ витрачанн¤м за призначенн¤м кошт≥в фонд≥в охорони прац≥, даЇ роз'¤сненн¤ з питань формуванн¤, обл≥ку та використанн¤ кошт≥в цих фонд≥в;

5) координуЇ роботу м≥н≥стерств, ≥нших центральних ≥ м≥сцевих орган≥в виконавчоњ влади, орган≥в м≥сцевого самовр¤дуванн¤ та об'Їднань п≥дприЇмств з питань безпеки, г≥г≥Їни прац≥ та виробничого середовища, травматизму невиробничого характеру;

6) зд≥йснюЇ за вказ≥вками ƒержавного ком≥тету ”крањни по стандартизац≥њ, метролог≥њ та сертиф≥кац≥њ орган≥зац≥йну роботу з сертиф≥кац≥њ засоб≥в ≥ндив≥дуального захисту працюючих, проводить сертиф≥кац≥ю персоналу неруйн≥вного контролю ≥ д≥агностики обладнанн¤;

7) погоджуЇ програми ћ≥н≥стерства осв≥ти ”крањни щодо п≥дготовки та п≥двищенн¤ квал≥ф≥кац≥њ спец≥ал≥ст≥в з охорони прац≥ з урахуванн¤м особливостей виробництва у р≥зних галуз¤х народного господарства;

8) орган≥зовуЇ та зд≥йснюЇ державний нагл¤д за:

а) додержанн¤м у процес≥ трудовоњ д≥¤льност≥ вимог законодавства, м≥жгалузевих, галузевих та ≥нших нормативних акт≥в з охорони прац≥;

б) в≥дпов≥дн≥стю вимогам нормативних акт≥в з охорони прац≥ д≥ючих технолог≥й, технолог≥чних процес≥в, машин, механ≥зм≥в, устаткуванн¤, транспортних та ≥нших засоб≥в виробництва, у тому числ≥ придбаних за кордоном;

в) своЇчасним забезпеченн¤м прац≥вник≥в спецод¤гом та ≥ншими засобами ≥ндив≥дуального захисту в≥дпов≥дно до нормативних акт≥в;

г) проектуванн¤м, виготовленн¤м, монтажем, ремонтом, реконструкц≥Їю, налагодженн¤м ≥ експлуатац≥Їю машин, механ≥зм≥в, устаткуванн¤, транспортних та ≥нших засоб≥в виробництва зг≥дно з вимогами нормативних акт≥в про охорону прац≥;

д) в≥дпов≥дн≥стю правилам ≥ нормам з охорони прац≥ об'Їкт≥в виробничого, соц≥ально-культурного та побутового призначенн¤, а також тих, що будуютьс¤ ≥ реконструюютьс¤;

е) виготовленн¤м, транспортуванн¤м, збер≥ганн¤м, використанн¤м та обл≥ком вибухових матер≥ал≥в ≥ вироб≥в на њх основ≥;

Ї) повнотою вивченн¤ родовищ корисних копалин ≥ умов њх розробки, умов буд≥вництва та експлуатац≥њ п≥дземних споруд, захороненн¤ шк≥дливих речовин, в≥дход≥в виробництва, а також своЇчасн≥стю та правильн≥стю введенн¤ в експлуатац≥ю розв≥даних родовищ корисних копалин;

ж) додержанн¤м вимог щодо охорони надр п≥д час веденн¤ роб≥т з њх вивченн¤, встановленн¤ кондиц≥й на м≥неральну сировину, розробки родовищ твердих, р≥дких ≥ газопод≥бних корисних копалин ≥ використанн¤ надр дл¤ ц≥лей, не пов'¤заних з видобуванн¤м корисних копалин;

з) забезпеченн¤м рац≥онального використанн¤ м≥неральних ресурс≥в п≥д час њх переробки, найб≥льш повним ≥ комплексним вилученн¤м на¤вних корисних компонент≥в;

и) проведенн¤м комплексу маркшейдерських ≥ геолог≥чних роб≥т;

≥) роботою служб в≥домчого контролю за станом охорони прац≥ на п≥дприЇмствах, служб охорони прац≥ та ≥нших структурних п≥дрозд≥л≥в п≥дприЇмств по створенню безпечних ≥ нешк≥дливих умов прац≥;

њ) готовн≥стю воЇн≥зованих та ≥нших профес≥йних авар≥йно-р¤тувальних формувань, авар≥йно-диспетчерських служб до локал≥зац≥њ та л≥кв≥дац≥њ авар≥й.

ƒержнагл¤дохоронпрац≥ зд≥йснюЇ в межах своЇњ компетенц≥њ державний нагл¤д за додержанн¤м законодавства з охорони прац≥ на п≥дприЇмствах, в установах ≥ орган≥зац≥¤х ус≥х форм власност≥, а також за виробничою д≥¤льн≥стю окремих п≥дприЇмц≥в.

ѕор¤док зд≥йсненн¤ державного нагл¤ду та перел≥к об'Їкт≥в, що контролюютьс¤ ћ≥н≥стерством оборони ”крањни, ћ≥н≥стерством внутр≥шн≥х справ ”крањни, ƒержавним ком≥тетом у справах охорони державного кордону ”крањни, √оловним управл≥нн¤м Ќац≥ональноњ гвард≥њ ”крањни, —лужбою безпеки ”крањни та ≥ншими в≥йськовими формуванн¤ми, де працюють за трудовими договорами, визначаютьс¤ угодами м≥ж ƒержнагл¤дохоронпрац≥ ≥ зазначеними м≥н≥стерствами та ≥ншими центральними органами виконавчоњ влади;

9) проводить:

а) експертизу проект≥в буд≥вництва (реконструкц≥њ, техн≥чного переоснащенн¤) п≥дприЇмств ≥ виробничих об'Їкт≥в, наукових розробок з питань нових технолог≥й, засоб≥в виробництва, засоб≥в колективного та ≥ндив≥дуального захисту працюючих на њх в≥дпов≥дн≥сть нормативним актам про охорону прац≥ та бере участь у прийн¤тт≥ в експлуатац≥ю виробничих об'Їкт≥в та об'Їкт≥в соц≥ально-культурного призначенн¤;

б) перев≥рку на¤вност≥ та виконанн¤ проект≥в веденн¤ роб≥т з геолог≥чного вивченн¤ надр, розробки родовищ корисних копалин ≥ буд≥вництва п≥дземних споруд, заход≥в щодо запоб≥ганн¤ та усуненн¤ шк≥дливого впливу г≥рничих роб≥т на будинки ≥ споруди, а також установленого пор¤дку обл≥ку, стану ≥ руху запас≥в корисних копалин, перероблюваноњ сировини та њх втрат;

в) техн≥чний огл¤д, випробуванн¤ та реЇстрац≥ю об'Їкт≥в, щодо ¤ких це передбачено нормативними актами про охорону прац≥;

г) державну реЇстрац≥ю та обл≥к великовантажних автомоб≥л≥в та ≥нших технолог≥чних транспортних засоб≥в, що не п≥дл¤гають експлуатац≥њ у вулично-дорожн≥й мереж≥ загального користуванн¤;

10) видаЇ дозволи на:

а) введенн¤ в експлуатац≥ю нових ≥ реконструйованих об'Їкт≥в виробничого та соц≥ально-культурного призначенн¤;

б) початок роботи п≥дприЇмств, установ ≥ орган≥зац≥й ус≥х форм власност≥ та вид≥в д≥¤льност≥;

в) розробленн¤ нових технолог≥й, виготовленн¤, застосуванн¤ нових машин, механ≥зм≥в, устаткуванн¤, транспортних та ≥нших засоб≥в виробництва, в тому числ≥ придбаних за кордоном, в≥дпов≥дно до вимог нормативних акт≥в;

г) виготовленн¤, випробуванн¤, монтаж, ремонт, реконструкц≥ю, налагодженн¤ та експлуатац≥ю парових ≥ водогр≥йних котл≥в ≥ посудин, що працюють п≥д тиском, трубопровод≥в дл¤ пари ≥ гар¤чоњ води, п≥дйомних споруд, устаткуванн¤ та технолог≥чних об'Їкт≥в газового комплексу;

д) навчанн¤ прац≥вник≥в з питань охорони прац≥, п≥дготовку та п≥двищенн¤ квал≥ф≥кац≥њ посадових ос≥б ≥ спец≥ал≥ст≥в з охорони прац≥ у закладах осв≥ти;

е) г≥рнич≥ в≥дводи на вс≥ види користуванн¤ надрами (кр≥м видобуванн¤ корисних копалин м≥сцевого значенн¤);

Ї) придбанн¤ вибухових матер≥ал≥в п≥дприЇмствами та орган≥зац≥¤ми, проведенн¤ п≥дривних роб≥т ≥ виготовленн¤ непромислових вибухових речовин на м≥сц¤х роб≥т;

11) опрацьовуЇ та затверджуЇ нов≥, перегл¤даЇ, скасовуЇ чинн≥ м≥жгалузев≥ ≥ галузев≥ нормативн≥ акти з охорони прац≥, а також акти з ≥нших питань в≥дпов≥дно до своњх повноважень;

12) погоджуЇ:

а) стандарти, техн≥чн≥ умови та ≥нш≥ нормативн≥ документи на засоби виробництва ≥ технолог≥чн≥ процеси, що м≥ст¤ть вимоги щодо охорони прац≥;

б) галузев≥ нормативн≥ акти щодо роб≥т по вивченню, використанню та охорон≥ надр, переробц≥ м≥неральноњ сировини та затверджуЇ њх, ¤кщо вони нос¤ть м≥жгалузевий характер;

в) норми в≥дбору ≥ втрат корисних копалин на п≥дприЇмствах, що займаютьс¤ видобуванн¤м твердих, р≥дких та газопод≥бних корисних копалин ≥ г≥дром≥неральних ресурс≥в;

г) питанн¤ забудови родовищ корисних копалин ≥ списанн¤ њх запас≥в з балансу п≥дприЇмств (кр≥м корисних копалин м≥сцевого значенн¤);

13) орган≥зовуЇ разом з ƒержавним ком≥тетом ”крањни по стандартизац≥њ, метролог≥њ та сертиф≥кац≥њ проведенн¤ сертиф≥кац≥њ машин, механ≥зм≥в, устаткуванн¤, транспортних та ≥нших засоб≥в виробництва, технолог≥чних процес≥в ≥ роб≥т, стандарти на ¤к≥ м≥ст¤ть вимоги щодо забезпеченн¤ безпеки прац≥, житт¤ ≥ здоров'¤ людей;

14) проводить орган≥зац≥йно-методичну роботу з проф≥лактики травматизму невиробничого характеру;

15) зд≥йснюЇ обл≥к ≥ анал≥з авар≥й та нещасних випадк≥в на виробництв≥, розробл¤Ї на ц≥й основ≥ пропозиц≥њ щодо проф≥лактики авар≥йност≥ та травматизму на виробництв≥;

16) бере участь у розробленн≥ пропозиц≥й про вдосконаленн¤ системи обл≥ку, зв≥тност≥ та державноњ статистики з питань, що належать до його компетенц≥њ;

17) проводить через пресу, телебаченн¤, рад≥о та ≥нш≥ засоби масовоњ ≥нформац≥њ ≥нформац≥йно-роз'¤снювальну роботу щодо «акону ”крањни "ѕро охорону прац≥", ≥нформуЇ про стан авар≥йност≥, травматизму виробничого ≥ невиробничого характеру;

18) орган≥зовуЇ виданн¤ техн≥чноњ, ≥нформац≥йно-дов≥дковоњ та ≥ншоњ л≥тератури з безпеки прац≥, охорони надр, нагл¤довоњ д≥¤льност≥ та проф≥лактики травматизму виробничого ≥ невиробничого характеру;

19) розгл¤даЇ пропозиц≥њ та запити громад¤н з питань, що належать до компетенц≥њ ƒержнагл¤дохоронпрац≥;

20) бере участь у м≥жнародному сп≥вроб≥тництв≥ у сфер≥ охорони прац≥ та використанн¤ надр, у п≥дготовц≥ м≥жнародних договор≥в ”крањни, вивчаЇ, узагальнюЇ ≥ поширюЇ св≥товий досв≥д, орган≥зовуЇ виконанн¤ м≥жнародних договор≥в ”крањни ≥ угод з питань безпеки, г≥г≥Їни прац≥ та виробничого середовища;

21) зд≥йснюЇ в межах повноважень, визначених законодавством, функц≥њ з управл≥нн¤ майном п≥дприЇмств, установ та орган≥зац≥й, що перебувають у державн≥й власност≥ ≥ належать до сфери його управл≥нн¤, зокрема:

 

приймаЇ у встановленому пор¤дку р≥шенн¤ про створенн¤, реорган≥зац≥ю, л≥кв≥дац≥ю п≥дприЇмств, установ та орган≥зац≥й, заснованих на державн≥й власност≥, госпрозрахункових п≥дрозд≥л≥в дл¤ проведенн¤ д≥агностики устаткуванн¤, експертизи проект≥в, сертиф≥кац≥њ вироб≥в, реЇстрац≥њ об'Їкт≥в п≥двищеноњ небезпеки, роб≥т ≥ послуг, навчанн¤ та атестац≥њ спец≥ал≥ст≥в;

(абзац другий п≥дпункту 21 пункту 4 зм≥нено зг≥дно з
”казом ѕрезидента  в≥д 15.09.98 р. N 1019/98)

 

затверджуЇ статути (положенн¤) п≥дприЇмств, установ та орган≥зац≥й, що належать до сфери його управл≥нн¤, контролюЇ додержанн¤ та приймаЇ р≥шенн¤ у раз≥ њх порушенн¤;

укладаЇ ≥ розриваЇ контракти з кер≥вниками п≥дприЇмств, установ та орган≥зац≥й, що належать до сфери його управл≥нн¤;

22) залучаЇ до роботи на громадських засадах позаштатних державних ≥нспектор≥в по нагл¤ду за охороною прац≥, надаЇ орган≥зац≥йну та методичну допомогу уповноваженим трудових колектив≥в з питань охорони прац≥;

23) забезпечуЇ в межах своЇњ компетенц≥њ реал≥зац≥ю державноњ пол≥тики щодо державноњ таЇмниц≥, пост≥йно контролюЇ стан охорони державноњ таЇмниц≥ в центральному апарат≥ та на п≥дприЇмствах, в установах ≥ орган≥зац≥¤х, що належать до сфери його управл≥нн¤;

24) зд≥йснюЇ ≥нш≥ функц≥њ, необх≥дн≥ дл¤ виконанн¤ покладених на нього завдань.

5. ƒержнагл¤дохоронпрац≥ маЇ право:

1) безперешкодно в будь-¤кий час без попереднього пов≥домленн¤ в≥дв≥дувати п≥дконтрольн≥ п≥дприЇмства, установи та орган≥зац≥њ дл¤ перев≥рки додержанн¤ законодавства про охорону прац≥ та надр, одержувати в≥д власника необх≥дн≥ по¤сненн¤, матер≥али та ≥нформац≥ю з цих питань;

2) залучати за погодженн¤м з кер≥вниками в≥дпов≥дних центральних ≥ м≥сцевих орган≥в виконавчоњ влади, орган≥в м≥сцевого самовр¤дуванн¤, п≥дприЇмств (об'Їднань п≥дприЇмств), установ ≥ орган≥зац≥й спец≥ал≥ст≥в дл¤ розгл¤ду питань, що належать до його компетенц≥њ;

3) надсилати (надавати) кер≥вникам та посадовим особам п≥дприЇмств, установ ≥ орган≥зац≥й, –ади м≥н≥стр≥в јвтономноњ –еспубл≥ки  рим, центральних ≥ м≥сцевих орган≥в виконавчоњ влади, орган≥в м≥сцевого самовр¤дуванн¤ обов'¤зков≥ дл¤ виконанн¤ розпор¤дженн¤ (приписи) про усуненн¤ порушень вимог щодо охорони прац≥ та користуванн¤ надрами;

4) зупин¤ти до усуненн¤ порушень вимог щодо охорони прац≥ експлуатац≥ю п≥дприЇмств, об'Їкт≥в, окремих виробництв, цех≥в ≥ д≥льниць, робочих м≥сць, машин, механ≥зм≥в, устаткуванн¤, транспортних та ≥нших засоб≥в виробництва, а також роботу, пов'¤зану з використанн¤м надр, ¤кщо ц≥ порушенн¤ створюють загрозу дл¤ житт¤ або здоров'¤ працюючих;

5) накладати штрафи на п≥дприЇмства, установи ≥ орган≥зац≥њ у раз≥ порушенн¤ нормативних акт≥в про охорону прац≥, невиконанн¤ розпор¤джень посадових ос≥б орган≥в державного нагл¤ду за охороною прац≥ щодо безпеки, г≥г≥Їни прац≥ та виробничого середовища;

6) прит¤гати до адм≥н≥стративноњ в≥дпов≥дальност≥ прац≥вник≥в, винних у порушенн≥ законодавчих та ≥нших нормативно-правових акт≥в про охорону прац≥, надр ≥ веденн¤ п≥дривних роб≥т;

7) надсилати (подавати) власникам, кер≥вникам п≥дприЇмств, установ ≥ орган≥зац≥й поданн¤ про нев≥дпов≥дн≥сть окремих посадових ос≥б займан≥й посад≥ дл¤ вжитт¤ в≥дпов≥дних заход≥в ≥ передавати у раз≥ потреби матер≥али щодо них органам прокуратури дл¤ прит¤гненн¤ до крим≥нальноњ в≥дпов≥дальност≥;

8) брати участь у перев≥рц≥ посадових ос≥б щодо њх знань з охорони прац≥ до початку виконанн¤ ними своњх обов'¤зк≥в, а також робити це один раз на три роки;

9) контролювати додержанн¤ встановленого пор¤дку допуску прац≥вник≥в до роботи, њх ≥нструктуванн¤, навчанн¤ та перев≥рки знань з питань охорони прац≥; усувати в≥д виконанн¤ небезпечних ≥ спец≥альних роб≥т ос≥б, ¤к≥ не мають права њх виконувати;

10) заслуховувати зв≥ти посадових ос≥б центральних ≥ м≥сцевих орган≥в виконавчоњ влади, орган≥в м≥сцевого самовр¤дуванн¤, а також п≥дприЇмств, установ ≥ орган≥зац≥й з питань охорони прац≥ та використанн¤ надр;

11) припин¤ти випуск машин, механ≥зм≥в, устаткуванн¤, транспортних та ≥нших засоб≥в виробництва або вилучати дозволи на њх виготовленн¤ та на застосуванн¤ д≥ючих технолог≥й, технолог≥чних процес≥в ≥ веденн¤ п≥дривних роб≥т у раз≥ нев≥дпов≥дност≥ њх вимогам нормативних акт≥в про охорону прац≥;

12) проводити у встановленому пор¤дку техн≥чне розсл≥дуванн¤ обставин ≥ причин авар≥й, випадк≥в виробничого травматизму, розкраданн¤ та втрат промислових вибухових матер≥ал≥в, приймати за результатами розсл≥дуванн¤ обов'¤зков≥ дл¤ виконанн¤ р≥шенн¤ з питань, в≥днесених до компетенц≥њ ƒержнагл¤дохоронпрац≥;

13) призначати проведенн¤ центральними органами виконавчоњ влади, п≥дприЇмствами, установами ≥ орган≥зац≥¤ми контрольних випробувань устаткуванн¤ та матер≥ал≥в, контрольних анал≥з≥в виробничого середовища, техн≥чного огл¤ду устаткуванн¤, незалежноњ експертизи проектно-конструкторськоњ документац≥њ на в≥дпов≥дн≥сть вимогам чинних нормативних акт≥в про охорону прац≥;

14) одержувати безплатно в≥д центральних ≥ м≥сцевих орган≥в виконавчоњ влади, орган≥в м≥сцевого самовр¤дуванн¤ та п≥дприЇмств, установ ≥ орган≥зац≥й ≥нформац≥ю, необх≥дну дл¤ виконанн¤ покладених на нього завдань;

15) скликати у встановленому пор¤дку конференц≥њ, сем≥нари ≥ наради з питань охорони прац≥ та використанн¤ надр.

6. ƒержнагл¤дохоронпрац≥ в межах своЇњ компетенц≥њ маЇ право представл¤ти ≥нтереси ћ≥н≥стерства прац≥ та соц≥альноњ пол≥тики ”крањни в м≥жнародних орган≥зац≥¤х.

7. ƒержнагл¤дохоронпрац≥ у процес≥ виконанн¤ покладених на нього завдань взаЇмод≥Ї з ≥ншими центральними та м≥сцевими органами виконавчоњ влади, –адою м≥н≥стр≥в јвтономноњ –еспубл≥ки  рим, органами м≥сцевого самовр¤дуванн¤, а також з в≥дпов≥дними органами ≥нших держав.

8. ƒержнагл¤дохоронпрац≥ в межах своњх повноважень та на виконанн¤ акт≥в законодавства видаЇ накази, орган≥зовуЇ ≥ контролюЇ њх виконанн¤.

Ќормативно-правов≥ акти ƒержнагл¤дохоронпрац≥ п≥дл¤гають державн≥й реЇстрац≥њ у встановленому законодавством пор¤дку.

–≥шенн¤ ƒержнагл¤дохоронпрац≥, прийн¤т≥ в межах його повноважень, Ї обов'¤зковими дл¤ виконанн¤ центральними та м≥сцевими органами виконавчоњ влади, органами м≥сцевого самовр¤дуванн¤, п≥дприЇмствами, установами ≥ орган≥зац≥¤ми вс≥х форм власност≥ та громад¤нами.

ƒержнагл¤дохоронпрац≥ у раз≥ потреби видаЇ разом з ≥ншими центральними та м≥сцевими органами виконавчоњ влади, органами м≥сцевого самовр¤дуванн¤ сп≥льн≥ акти.

9. ƒержнагл¤дохоронпрац≥ очолюЇ √олова, ¤кий за посадою Ї заступником ћ≥н≥стра прац≥ та соц≥альноњ пол≥тики ”крањни ≥ ¤кого призначаЇ на посаду та зв≥льн¤Ї з посади в установленому пор¤дку ѕрезидент ”крањни.

√олова ƒержнагл¤дохоронпрац≥ маЇ заступник≥в, ¤к≥ призначаютьс¤ на посаду та зв≥льн¤ютьс¤ з посади в≥дпов≥дно до законодавства. –озпод≥л обов'¤зк≥в м≥ж заступниками зд≥йснюЇ √олова.

√олова ƒержнагл¤дохоронпрац≥ зд≥йснюЇ у встановленому пор¤дку призначенн¤ на посаду та зв≥льненн¤ з посади кер≥вник≥в територ≥альних управл≥нь та п≥дприЇмств, установ ≥ орган≥зац≥й, що належать до сфери управл≥нн¤ ƒержнагл¤дохоронпрац≥.

√олова ƒержнагл¤дохоронпрац≥ зд≥йснюЇ кер≥вництво дорученими йому сферами д≥¤льност≥ та несе в≥дпов≥дальн≥сть перед ѕрезидентом ”крањни,  аб≥нетом ћ≥н≥стр≥в ”крањни ≥ ћ≥н≥стром прац≥ та соц≥альноњ пол≥тики ”крањни за стан справ у цих сферах, визначаЇ ступ≥нь в≥дпов≥дальност≥ своњх заступник≥в та кер≥вник≥в п≥дрозд≥л≥в ƒержнагл¤дохоронпрац≥.

10. ƒл¤ виконанн¤ своњх функц≥й ƒержнагл¤дохоронпрац≥ створюЇ територ≥альн≥ управл≥нн¤ та державн≥ ≥нспекц≥њ. ƒержавний нагл¤д за охороною прац≥ зд≥йснюють державн≥ ≥нспектори ≥ посадов≥ особи ƒержнагл¤дохоронпрац≥ та його територ≥альних управл≥нь.

11. ƒл¤ погодженого вир≥шенн¤ питань в межах своњх повноважень, обговоренн¤ найважлив≥ших напр¤м≥в д≥¤льност≥ ƒержнагл¤дохоронпрац≥ утворюЇтьс¤ колег≥¤ у склад≥ √олови, заступник≥в √олови та ≥нших кер≥вних прац≥вник≥в ƒержнагл¤дохоронпрац≥. ƒо складу колег≥њ можуть входити кер≥вники ≥нших центральних орган≥в виконавчоњ влади, а також п≥дприЇмств, установ та орган≥зац≥й, що належать до сфери управл≥нн¤ ƒержнагл¤дохоронпрац≥.

„лен≥в колег≥њ затверджуЇ ≥ зв≥льн¤Ї в≥д обов'¤зк≥в ¬≥це-прем'Їр-м≥н≥стр ”крањни з питань соц≥альноњ пол≥тики, ћ≥н≥стр прац≥ та соц≥альноњ пол≥тики ”крањни.

–≥шенн¤ колег≥њ провод¤тьс¤ в житт¤ наказами ƒержнагл¤дохоронпрац≥.

12. ƒл¤ визначенн¤ науково-техн≥чних засад розвитку науки ≥ техн≥ки, спр¤мованих на пол≥пшенн¤ стану безпеки, г≥г≥Їни прац≥ та виробничого середовища, виробленн¤ Їдиноњ пол≥тики державного нагл¤ду за охороною прац≥ в ƒержнагл¤дохоронпрац≥ може утворюватис¤ науково-техн≥чна рада, до складу ¤коњ мають входити вчен≥ та висококвал≥ф≥кован≥ фах≥вц≥.

ƒл¤ координац≥њ роб≥т, пов'¤заних з використанн¤м вибухових матер≥ал≥в у виробництв≥, при ƒержнагл¤дохоронпрац≥ утворюЇтьс¤ м≥жв≥домча рада з вибуховоњ справи.

—клад науково-техн≥чноњ ради ≥ м≥жв≥домчоњ ради з вибуховоњ справи та положенн¤ про них затверджуЇ √олова ƒержнагл¤дохоронпрац≥.

¬ ƒержнагл¤дохоронпрац≥ можуть утворюватись й ≥нш≥ дорадч≥ та консультативн≥ органи. —клад цих орган≥в ≥ положенн¤ про них затверджуЇ √олова ƒержнагл¤дохоронпрац≥.

13. √раничну чисельн≥сть ≥ фонд оплати прац≥ прац≥вник≥в ƒержнагл¤дохоронпрац≥ затверджуЇ  аб≥нет ћ≥н≥стр≥в ”крањни.

—труктуру ≥ штатний розпис ƒержнагл¤дохоронпрац≥ затверджуЇ ¬≥це-прем'Їр-м≥н≥стр ”крањни з питань соц≥альноњ пол≥тики, ћ≥н≥стр прац≥ та соц≥альноњ пол≥тики ”крањни.

ѕоложенн¤ про структурн≥ п≥дрозд≥ли ƒержнагл¤дохоронпрац≥ затверджуЇ його √олова.

14. ƒержнагл¤дохоронпрац≥ Ї юридичною особою, маЇ самост≥йний баланс, рахунки в установах банк≥в, печатку ≥з зображенн¤м ƒержавного √ерба ”крањни та своњм найменуванн¤м.

√лава јдм≥н≥страц≥њ
ѕрезидента ”крањни

™.  ”ЎЌј–№ќ¬

 

ќтправить сообщение дл¤: konstantin33379@mail.ru с вопросами и замечани¤ми об этом веб-узле.
ƒата изменени¤: 15.09.2008
Hosted by uCoz